Strona główna / Regulamin

Regulamin

1. Definicje.
1.1 Sprzedawca – WOOBOX SP. Z O.O z siedzibą w Lublinie, ul. Zana 11a, 20-601 Lublin, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto I Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000929822, NIP 665-304-36-15, REGON 520307049, o kapitale zakładowym w wysokości: 5 000,00 zł adres poczty elektronicznej: rafal@woobox.pl telefon 794-660-320.
1.2 Serwis – serwis sprzedażowy online, za pomocą którego Usługodawca świadczy usługi drogą elektroniczną, w tym przede wszystkim prezentację produktów, składanie zamówień, zawieranie umów na odległość oraz dostęp do treści cyfrowych, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym app.woobox.pl.
1.3 Token – wirtualna jednostka nabywana przez użytkowników Serwisu, umożliwiająca dostęp do określonych funkcji Serwisu.
1.4 Treści cyfrowe — korzystamy z określonych zewnętrznych dostawców usług w tym osób trzecich, wymienionych poniżej oraz sieci dostarczania treści, aby pomóc w świadczeniu Usług Open AI – Usługi, EleventLabs, SerperAPI, Google, stability.ai używane w do generowania treści cyfrowa przez użytkowników, pliki w formie cyfrowej, w szczególności zdjęcia, grafiki, teksty i inne treści cyfrowe nieutrwalone na trwałym nośniku i udostępniane przez Sprzedawcę w Serwisie.
1.5 Zastrzeżenie dotyczące Treści użytkownika Nie jesteśmy zobowiązani do edytowania ani kontrolowania Treści użytkownika, i nie jesteśmy w żaden sposób odpowiedzialni za Treści użytkownika. Woobox Sp. z o.o. może jednak w dowolnym momencie i bez uprzedniego powiadomienia przeglądać, usuwać, edytować lub blokować Treści użytkownika, które według naszego wyłącznego osądu naruszają Regulamin lub w inny sposób budzą zastrzeżenia.
1.6 Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.7 Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
1.8 Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła umowę o świadczenie Usługi elektronicznej lub Umowę o dostarczenie treści cyfrowej.
1.9 Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, za pośrednictwem Serwisu Internetowego, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
1.10 Regulamin – niniejszy Regulamin, dostępny pod adresem https://wpp.woobox.pl/terms.
1.11 Umowa – umowa o dostarczenie tokenów zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu Internetowego, na podstawie, której Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi tokenów, a Klient do zapłacenia Sprzedawcy ceny za tokeny, w dalszej części Regulaminu zwana także umową.
1.12 Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.13 Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.14 Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
1.15 Siła wyższa – definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne, zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu.
2. Postanowienia ogólne.
2.1 Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady i warunki korzystania ze Serwisu, zawierania umów, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów Serwisu.
2.2 Sprzedawca prowadzi sprzedaż tokenów za pośrednictwem Serwisu internetowego pod adresem https://app.woobox.pl.
2.3 Sprzedawca świadczy usługi na terytorium Polski.
2.4 Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą drogą pisemną, elektronicznie lub telefonicznie (dane kontaktowe jak w punkcie 1.1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia Klienci składają przy użyciu formularza zamówienia, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 6. niniejszego Regulaminu.
3. Zasady korzystania ze Serwisu.
3.1 Tokeny udostępniane w Serwisie nie stanowią treść cyfrową w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach.
3.2 Składanie zamówień przez Klienta na tokeny możliwe jest po podaniu niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia. Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
3.3 Do korzystania ze Serwisu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na tokeny, niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak: 3.3.1 komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne połączone z siecią internet. 3.3.2 przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge – zaktualizowane do najnowszych wersji. 3.3.3 aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail). 3.3.4 włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. 3.3.5 zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768.
3.4 Warunki techniczne, jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Kupującego, niezbędne do korzystania z serwisu: pojedynczy procesor Core 3.0GHZ, 1 GB pamięci RAM, seria Nvidia GeForce 5xxx lub równoważna karta graficzna, a także przeglądarka internetowa z zalecanym szerokopasmowym dostępem do sieci, a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, które umożliwia wypełnianie formularzy elektronicznych. Zalecane wymagania: procesor Duo Core lub wyższy, 2 GB pamięci RAM, seria Nvidia GeForce 7xxx lub równoważna karta graficzna, a także przeglądarka internetowa z zalecanym szerokopasmowym dostępem do sieci.
3.5 W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu komputerowego lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych wymienionych w punkcie 3.3. i 3.4 Regulaminu, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość świadczonych przez niego usług drogą elektroniczną, za co nie ponosi odpowiedzialności.
3.6 Klient zobowiązany jest do korzystania ze Serwisu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. Jest on zobowiązany w szczególności do: 3.6.1 powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu lub jej elementy techniczne. 3.6.2 niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym w szczególności treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich. 3.6.3 korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Serwisie wyłącznie dla własnego użytku osobistego. 3.6.4 korzystania ze Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy.
3.7 W przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez naruszenie postanowień punktu 3.6. Regulaminu, Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Serwisu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Serwisu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym a także skierować roszczenia odszkodowawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.8 Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia, w przypadku, gdy podane dane uniemożliwiają realizację Zamówienia, w szczególności uniemożliwiają prawidłowe doręczenie tokenów. Przed odmową realizacji Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie Zamówienia.
3.9 Usługodawca ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane przez Sprzedawcę. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
4. Usługi elektroniczne.
4.1 Usługodawca świadczy drogą elektroniczną bezpłatne i dobrowolne usługi polegające na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Serwisie, udostępnianiu formularza umożliwiającego złożenie zamówienia na tokeny a także korzystania z modułów AI pozwalających generować treści cyfrowe użytkownikom, oraz formularza kontaktowego, założenia konta użytkownika i usługi newslettera.
4.2 Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień na tokeny oferowane przez Sprzedawcę zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 6. Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
4.3 Usługa Newslettera udostępnia możliwość zapisania się na Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Serwisu. Jest ona świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, rezygnacji z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie linku anulującego subskrybcję w treści otrzymywanych maili.
4.4 Usługa Formularza Kontaktowego polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej Serwisu wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z powyższej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedającego.
4.5 Usługa Konta użytkownika polegająca na założeniu i utrzymywaniu Konta w Serwisie, świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Serwisie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów usunąć swoje konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy drogą pisemną, lub za pośrednictwem e-mail.
4.6 Liczba i rodzaj Modułów dostępnych w ramach Usług udostępnianych danemu Użytkownikowi, a także wysokość limitów korzystania z poszczególnych Modułów w miesiącu uzależnione są od tego, jaki Pakiet wybrał Użytkownik.
4.7 Wskazane w punkcie 4.1. Usługi świadczone są przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
4.8 Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Serwisu były na najwyższym poziomie, jednakże Sprzedawca nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności stron internetowych w szczególności przypadku konieczności przeprowadzenia ich konserwacji, przeglądu, koniecznością modernizacji, czy rozbudowy.
4.9 Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie usług elektronicznych, w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Klienta.
4.10 Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać pisemne, lub drogą mailową (dane kontaktowe wskazane w punkcie 1.1.1. Regulaminu). W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej ze świadczonymi przez Usługodawcę usługami. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni.
5. Zasady dokonywania zakupów.
5.1 Klient może dokonać zakupu tokenów znajdującego się w asortymencie Serwisu poprzez złożenie zamówienia. Klient składa zamówienie po podaniu niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia.
5.2 Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
5.3 Klient dokonuje wyboru Produktu znajdującego się w sprzedaży w chwili składania zamówienia, zgodnie z jego opisem i ceną, oraz określając jego ilość. Klient kompletuje zamówienie podejmując kolejne czynności techniczne zmierzające do złożenia zamówienia w oparciu o wyświetlane mu komunikaty oraz informacje dostępne na Stronie.
5.4 W trakcie składania zamówienia – aż do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę” Klient ma możliwość modyfikowania zamówienia w szczególności w zakresie wyboru towaru oraz jego ilości, a także ma możliwość wprowadzić posiadany kod promocyjny, jeśli Sprzedawca taki wcześniej udostępnił.
5.5 Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
5.6 W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
5.7 Z chwilą skutecznego dokonania płatności, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawarta zostaje umowa o dostarczenie treści cyfrowych. Potwierdzenie zakupu zostanie również wysłane na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
5.8 Sprzedawca dostarczy Produkt Klientowi niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia dokonania pełnej płatności przez Klienta. Zakupiony przez Klienta Produkt zostanie dostarczony Klientowi w sposób i w terminie wskazanym w opisie danego Produktu cyfrowego. Klient otrzyma maila z produktem. W przypadku, gdy Klient nie jest w stanie uruchomić Produktu, proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą pod adresem rafal@woobox.pl.
5.9 Na każde zamówienie wystawiana jest faktura. Dostarczana jest ona drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) faktur w formie elektronicznej. Wskazanie przez Klienta danych do wystawienia faktury w postaci numeru NIP oraz firmy jednoosobowej działalności gospodarczej oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy jako przedsiębiorca.
6. Płatność.
6.1 Zamówienia złożone w Serwisie mogą być opłacone: 6.1.1 z góry (przed odbiorem przedmiotu zamówienia) -płatne bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy za pośrednictwem systemu paddle (przelew elektroniczny lub płatność kartą płatniczą: Visa, Mastercard, Maestro). 6.1.2 z góry – tradycyjnym przelewem na konto bankowe Sprzedawcy.
6.2 Sprzedawca uprawniony jest do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia (dot. płatności tradycyjnym przelewem bankowym). Anulowanie zamówienia oznacza, że Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.
6.3 Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Integratora Płatności Paddle.
7. Cena.
7.1 Cena Produktu podana jest w złotych polskich i nie uwzględnia podatek od towarów i usług (cena netto).
7.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów. Uprawnienie to nie ma wpływu na wartość zamówienia złożonego przed datą zmiany ceny.
7.3 Sprzedawca dopuszcza zmniejszenie łącznej kwoty do zapłaty poprzez skorzystanie z funkcjonalności Koszyka o nazwie “wprowadź kod” na etapie składania zamówienia. Kupon ten automatycznie rozlicza wartość zamówienia przed złożeniem dyspozycji przez Klienta “kupuję i płacę”.
8. Reklamacje towarów (rękojmia).
8.1 Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem za wady fizyczne lub prawne Towarów na podstawie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
8.2 Sprzedawca w okresie dwóch lat od otrzymania towaru przez Konsumenta ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru. W przypadku wady fizycznej towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia albo został wydany kupującemu w stanie niezupełnym oraz inne wady określone w art. 5561 kodeksu cywilnego. Wada prawna zachodzi wówczas, gdy towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej.
8.3 W przypadku wystąpienia wady towaru Konsumentowi przysługuje wobec Sprzedawcy jedno z poniższych roszczeń reklamacyjnych: 8.3.1 złożenie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy (Konsument nie może złożyć oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.), 8.3.2 żądanie obniżenia ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni Towar na wolny od wad albo wadę usunie, 8.3.3 żądanie wymiany Towaru na wolny od wad, 8.3.4 żądanie usunięcia wady.
8.4 Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
8.5 Reklamację można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe podane w punkcie 1.1.1. Regulaminu, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Sprzedawca udostępnia na stronach Serwisu przykładowy wzór reklamacyjny, z którego Klient może skorzystać.
8.6 Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Konsumenta, adres, ID zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.
8.7 Konsument otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Konsument zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania Zamówienia.
8.8 Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego Sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami oraz w stosunku do Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
8.9 Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem a Sprzedawcą, rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
9. Prawo do odstąpienia od umowy.
9.1 Klient będący Konsumentem a także przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy rozpoczyna się od momentu opłacenia Zamówienia. Punkt 10.2 stosuje się.
9.2 W przypadku Produktów cyfrowych, jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zażąda spełnienia świadczenia (dostarczenia treści cyfrowej w formie Produktu) przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, straci on w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy. Klient zatem zachowuje prawo odstąpienia od umowy, jeśli nie pobierze treści cyfrowych (lub nie zacznie z nich korzystać w inny sposób na przykład poprzez rozpoczęcie kursu online) przed upływem 14 dni od momentu opłacenia zamówienia, dopiero po tym terminie.
9.3 Przez spełnienie świadczenia rozumie się pierwszą czynność dokonaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, która prowadzi do umożliwienia legalnego zapoznania się z treścią Produktu. Czynność ta może polegać w szczególności na zalogowaniu się do Konta, pobraniu, przesłaniu, wysłaniu, wyświetleniu, otwarciu Produktu a także potwierdzeniu nabycia Produktu ustnie, telefonicznie, e-mailowo lub w inny sposób, jaki wiąże się ze składaniem oświadczeń woli na odległość.
9.4 Uprawniony do odstąpienia umowy Klient realizuje to prawo poprzez wysłanie stosownego oświadczenia w dowolnej formie w tym między innymi na adres siedziby Sprzedawcy lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: rafal@woobox.pl Sprzedawca udostępnia wzór odstąpienia od umowy, z którego Klient może skorzystać.
9.5 Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
9.6 W przypadku odstąpienia od Umowy, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
9.7 Sprzedawca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zwraca uprawnionemu Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
9.8 Zwrot o którym mowa powyżej zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte w pierwotnej transakcji.
10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
10.1 Sprzedawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
10.2 Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawarciem umowy ze Sprzedawcą na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
10.3 Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży, umowy o dostarczenie treści cyfrowych lub umowy o świadczenie usług.
10.4 Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Sprzedawcą, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) a także zwracając się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, w tym informacje o podmiotach uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów (w szczególności Rzecznicy Konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej) dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).
11. Bezpieczeństwo Danych Osobowych.
11.1 Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronach Serwisu.
11.2 Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
11.3 Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce Prywatności, która znajduje się na stronie https://woobox.pl/polityka-prywatnosci.
12. Postanowienia końcowe.
12.1 W Serwisie umowy zawierane są w języku polskim.
12.2 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Klienta.
12.3 W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
12.4 Niniejszy Regulamin obowiązuje od 15.03.2024 r.